Z tego co wiem, ASO kompletnie rozłożyło ręce i powiedziało że to ich pierwszy taki przypadek ASO Auto Wimar Centrum na Jerozolimskich. Po ich piśmie do SAPu dostali info aby wymieniać mechatronikę, gdyż padł jakiś sterownik który odpowiadał za pompowanie ciśnienia do zaworów które odpowiadały za zmianę biegów. Tak mniej więcej to wygląda po zlepku informacji. Część zamówiona, tylko że to jedzie z Czech to i 2 tygodnie albo i więcej mogę czekać jeszcze na auto, aby tutaj jednak zamieszania z rzeczywistym powodem nie robić, to gdy będę z nimi rozmawiał na żywo, a nie telefonicznie, podam tutaj dokładnie co padło. A co do pytania o gwarancje i przebieg, no 10 tysięcy w ciągu 1.5 roku, więc prawie dziewica, przebieg mały z uwagi na drugie auto. Gwarancji zostało jeszcze kilka miesięcy, więc mam nadzieje że już to będzie ostatnia tak niemiła niespodzianka:/
[OII] Pęknięcia lakieru na łączniu dachu z bokami
Zwiń
X
-
[OII] Pęknięcia lakieru na łączniu dachu z bokami
Witajcie,
Wiem, że kiedyś był ten temat ale nie mogłem znaleźć.
Oglądałem dzisiaj octavię z 2006r i miała na złączeniu dachu z bokami takie małe pęknięcia. Po stronie kierowcy było ich ok 10, po stronie pasażera góra dwa. Zaraz mi się przypomniało, że kiedyś na forum ktoś o tym pisał ale wydawało mi się że były to pęknięcia wzdłużne od pracującej konstrukcji. W tym samochodzie, którego oglądałem te pęknięcia są poprzeczne, długości ok 5mm, niektóre wyglądają jak pajączki. Nie wiem co o ty myśleć, sprzedający zapewnia że samochód nie miał przygód i nie mam w sumie powodów aby w to nie wierzyć.
-
-
A sprawdzałeś grubość lakieru?Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
abstinent, Ty chyba piszesz o uszczelkach i wytarciu lakieru związanym z twardymi uszczelkami
a innym problemem są mikropęknięcia lakieru na dachu :lol:Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
Komentarz